*paaarty*

2010-01-23, 23:37:35 / Kategori: Allmänt
Kom nyss hem från partyparty från anna, haha vi hade rätt trevligt! xD

Nu är jag även hes igen, yeeey.. hahah..
Kanske lägger upp någon cooling bild därifrån sedan, det beror lite på.
Först typ dansa vi som galningar, sedan körde vi S/K. Hahaha det var roligt, nu har man lärt känna folket lite mer.
Vi körde även strippdans för anna, födelsebarnet.. haahahha lagomt skumt sådär x)

 Btw, jag fattar inte hur jag kunna lägga ut dom där flummiga bilderna på mig herromdagen. Jag var heeelt osminkad, inte fixat håret, inte ens kammat håret. Jag var helt flummig, men jaja, det bjuder jag på! xd
Hoppas ingen tror att jag satt och poserade i åratal för att ta dom där bilderna, hahah ...

Känner att det är tråkugt att vara ensam nu när man har haft så sjukt roligt hela kvällen. Menmen.

Puuuss på er alla söta och glada ;D

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)