Min blogg..

2010-01-19, 15:54:48 / Kategori: Allmänt
Käraste läsare!

Jag tänkte göra en liten undersökning om min blogg.
Jag vill då veta vad det är som gör min blogg bra/vad som är bäst med bloggen.
Jag vill även veta varför ni läser den (allt hör ju lite ihop).

Behöver absolut inte vara något långt, räcker med kortfattat.
Jag ber alla som läser detta, snälla kommentera och skriv. Allt för att jag vill göra min blogg bättre!

Har ni lite mer tid/ork att kommentera, skriv gärna vad som skulle kunna bli bättre.
Snälla tänk inte "jag orkar inte kommentera, alla andra gör det", för NEJ alla andra gör inte det?
Please?
Skulle vara extremt roligt att ta den lilla tiden av er (tar ju bara en minut ungefär) :)


PUSSPUSS!

Kommentarer
Cornelia kommenterar

Hej!

du skriver om intressanta saker och det är alltid kul att lära känna dig mer;)

hm..vet inte vad som skulle kunna förbättras, den är super redan. Fortsätt som du gör säger jag..! :D kanske låter lite tråkigt men men.;)

2010-01-19 @ 20:54:19

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)