It´s fight bitch!

2010-01-27, 17:01:30 / Kategori: Allmänt
Juste, helt rätt.
Ikväll sänder NRJ om bloggbråket mellan paradisedeltagarna?
Som jag förstått det så är det så.

Sjukt att ett blogginlägg kan förstöra en vänskap, men så är det ju tydligen.
Personligen tycker jag ju att Cimon och Jackie (som bråkar.. med flera) är dom starkaste spelarna (cimon var stark snarare..) i Paradise hotel, så det är sjukt jobbigt att dom bråkar om detta.
Dem båda sjunker, och stiger samtidigt i mina ögon. Man vet inte riktigt vad man ska tycka.

Vad tycker ni, är det normalt att bråka om det som dom bråkar om?
Jag vet ärligt inte om jag tycker att det är löjligt eller inte..
Life is a bitch, eller vad det heter..


KrameliKram!

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)